NIEUW!!! Cellulite massage met cupping en algenpakking

Door de toename van het vrouwelijke hormoon “oestrogeen” wordt celluloide veroorzaakt. Dit gebeurd meestal bijvoorbeeld rond de puberteit(menstruatieperiode). zwangerschap

Het kan ook te maken hebben met : erfelijkheid Cellulite is een biologische verandering in het vrouwelijk bindweefsel.

(90% bij vrouwen, soms ook bij mannen aanwezig) Vet word opgeslagen in de cellen, waardoor gifstoffen en  opgehoopt vocht niet goed worden afgevoerd.

Doordat  vetcellen in de huid toenemen, stagneert de doorbloeding in het bindweefsel.

De huid kan hierdoor verharden.  Zichtbare ”kussentjes” in de huid, noemt men een sinaasappelhuid. Dit is cellulite.

De cellulite massage is een diepe en stevige massage,  inclusief cupping (stimuleert de doorbloeding) en algenpakking, (werkt sterk ontgiftend)

Doormiddel van deze massage worden de vetcellen aangepakt. Je valt er niet in gewicht van af, de omvang wordt minder doordat de huid strakker wordt.

zone:  benen, billen, buik, rug en armen. Aantal behandelingen bestaat uit 10 x 40 minuten voor een goed resultaat.

2x in de week met 3 dagen tussen de 2 behandelingen, na de 5e behandeling mag er wekelijks 1 dag tussen zitten.

Kosten 350,00 euro (de betaling mag in 2x plaatsvinden, pinautomaat aanwezig)

Wanneer totaal niet? Absolute contra indicaties: Zwangerschap,koorts,kanker,extreme vermoeidheid,infectieziekte, besmettelijke huidaandoeningen,slechte algemene gezondheid.

Wanneer plaatselijk niet? Absolute plaatselijke contra indicaties: Spataderen,vaataandoeningen,trombose,fracturen,wratten,zwemmerseczeem, kalknagels,kneuzingen,plaatselijke kneuzingen.

Facebook Icon Na 18:00 uur en in het weekend gratis parkeren.
info@massagepraktijknathalieolsthoorn.com
Webmail